Unieke kans

Standard

 

Je herkent het vast;

Je leidt je eigen vaste leventje. Dag in, dag uit veel dezelfde dingen. Dagen dat je tevreden bent, maar ook dagen dat je het idee hebt dat de tijd je tussen de vingers doorglipt. Het kleine piepstemmetje dat je vertelt dat je het anders wilt. Meer balans tussen werk en privé. Of die langgekoesterde droom waarmaken, die nog maar steeds in de ijskast blijft liggen…

Wellicht is coaching dat iets voor jou. Samen met een ander je huidige situatie inventariseren en toewerken naar wat je anders wilt in en met jouw leven.

Iemand die jou kan helpen door de juiste kritische vragen te stellen. Iemand die jou kan aansporen zelf in actie te komen om meer uit jouw leven te halen.

Wil jij dat ook?

Dan is er nu die unieke kans!

Als coach in opleiding zoek ik proefpersonen. Jij helpt mij door ervaring op te doen in het coachen. Ik help jou door jou een volledig coachtraject aan te bieden, wat je niets kost, op een eventuele reiskostenvergoeding na.

Zet vandaag die eerste stap naar jouw leven met meer bewustzijn, voldoening, goede acties. Meld je aan via info@splashingwordworks.nl.

Dan neem ik contact met je op om jouwe goede stap alvast wat concreter te maken.

Maar…wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ik ben op zoek naar maximaal drie proefpersonen. Dus wees er snel bij!

Gaan wij samen jouw leven mooier maken?

Ik verheug me erop!

 

 

Leave a Reply

